5 Tips about هیپرپلازی لثه You Can Use Today

Wiki Article

کیفیت بالا- مقاومت بالا- کمترین میزان آسیب به استخوان فک

یکی از مهمترین مسائل در امور درمانی و زیبایی دندان این است که مراجعه کننده مرکزی انتخاب کند تا همه امور دندانپزشکی را قادر به انجامش باشد این مسئله از آنجائی مهم است که بیمار در کلینیک های متعدد برای درمانهای مختلف و عملیاتهای گوناگون سرگردان نشود،اکنون دندانپزشکی دکتر یگانه تمام خدمات دندانپزشکی را برای شما مراجعه کننده عزیز در کوتاهترین زمان ممکن انجام میدهد.

دندانپزشک برای آگاهی از وضعیت ندان های شما عکس رادیولوژی را تجویز می کند و شما باید در اولین فرصت نسبت به انجام آن اقدام کنید. پس از گرفتن عکس رادیولوژی و مشاهده آن توسط دندانپزشک نوبت بعدی برای مراجعه جهت عمل کاشت دندان به شما داده می شود.

طول عمر ایمپلنت دندان بسته به شرایط متفاوت است . با توجه به برند و کیفیتی که هر یک از ایمپلنت ها دارند دوام آنها متغیر می باشد.

اما مساله ای که برای همه بیماران اهمیت دارد قیمت ایمپلنت دندان، هزینه انواع ایمپلنت و کیفیت کار دندانپزشک می باشد.

کاشت دندان قبل از ارتودنسی دلایل کاشت دندان بعد از انجام ارتودنسی چیست؟

در صورتی که دیگر ایمپلنت برای شما قابل استفاده نباشد میشود به کمک روکش و بریج دندان های از دست رفته را جایگزین کرد.

در این مدت یک دندان مصنوعی در جای دندان ایمپلنت شده قرار می گیرد تا علاوه بر حفظ زیبایی بیمار مانع از باد كردن لثه دندان کودک ورود آلودگی به بخش بخیه زده شده شود.

اگر از  دندان کاشت شده  خود به خوبی مواظبت نکنید ممکن است دچار عفونت شوند و شما را به دردسر بیندازند.درست مثل دندان های طبیعی.

اگر موارد بهداشتی فوق را رعایت نمایید و به بهداشت دهان و دندان خود رسیدگی کنید همچنین مشکلی در استخوان فک خود نداشته باشید می توانید انتظار داشته باشید سالیان طولانی از دندان های با دوام خود استفاده کنید.

هزینه های جراحی ایمپلنت علاوه بر نوع و برند ایمپلنت شامل هزینه های جانبی جراحی که ممکن است بسته به شرایط بیمار لازم باشد (مثل پیوند استخوان علت ورم لثه کنار دندان و ممبرین و جراحی سینوس لیفت)محاسبه میشود و این موارد به هزینه خود ایمپلنت اضافه میشود.

کسانی که دندان قروچه می کنند احتمال موفقیت کاشت در آنها کمتر است مگر در صورت استفاده از محافظ های خاص.

هماهگی مناسب با بافت اطراف دندان- ایمن- تسریع در روند بهبودی

عمل کاشت  وقتی که بدرستی انجام شود، بعد از پشت سر گذاشتن دوره بهبودی  همانند دندان اصلی برای شخصی که عمل کاشت بر روی او انجام شده است خواهد بود.

Report this wiki page